Co je Procurement Forum?

Procurement Forum každý rok nabízí odborný vhled do oblasti nákupu a problematiky supply chainu. Nechybí novinky v oboru, nekonvenční pohledy na nákup a tradičně publikem vysoce hodnocená diskuse, ve které se setkávají zkušení představitelé nákupu čelných firem na našem trhu. Cílem je pozvednout povědomí o nákupu jako významného partnera vrcholového managementu. Účastníci přijíždějí ze všech koutů České republiky a vytvářejí společně uvolněnou atmosféru, která vybízí k diskusi a networkingu.

1. ročník

2. ročník

3. ročník

4. ročník

5. ročník

O čem to v roce 2018 bude?

  • Společnost 4.0 a její dopady na práci Procurement Managera.
  • Kompetence Procurement Managera – v čem se vyplatí rozvíjet již dnes pro adaptaci na nové prostředí.
  • Kde bude lidský faktor stále nenahraditelný.

Komu je Forum určeno?

Konference je určena především těm, kteří ve firmách zodpovídají za procurement a jeho efektivitu (CPO, Procurement Manager, Supply Chain Manager). Akce se účastní i ti, kteří pro oddělení nákupu vytvářejí zadání (finanční ředitelé, jednatelé, majitelé) a částečně i dodavatelé. Program je zaměřen na firmy se 100 a více zaměstnanci, ale může být užitečný i pro menší firmy.